Guru-guru Pendidikan Khas Bermasalah Pembelajaran SMK TK II Tahun 2014
1. Pn. Norlinda bt Ibrahim ( Pen. Kanan Pend. Khas)
2. Cik Umadevi A/P Gopal (Setiausaha HEM)
3. Pn. Junalita binti Hamid (Setiausaha Kokurikulum)
4. Pn. Siti Hazarotul binti Hashim (Bendahari)
5. Pn. Foo Bee Yen
6. Cik Roziana binti Ramdin
7. Pn Rahmah bt Haron
8. Cik Nur Azimah binti Ahmad
9. Pn. Rohayu binti Ali
10. Pn. Masya Nor Azwaniza binti Norhani
11. Pn. Punitha A/P Sengodan
12. En.Md Zhafriadli bin Md Zamri
13.En.Ab Raof Bin Ismail @ AB aziz
13. Pn. Siti Fatimah bt Mohamad Annuar
| |||
Enrolmen
PN. MAK WAN SAYANG BINTI MD NORDIN, PENGETUA SMK TELUK KUMBAR 2
PN. NORLINDA BT IBRAHIM, PEN. KANAN PENDIDIKAN KHAS
B.ED.(HONS) PENDIDIKAN KHAS, UKM |
Enrolmen Pelajar PPKI SMK Teluk Kumbar 2
Tahun
|
2012
|
2013
|
2014
|
Pelajar
|
56
|
67
|
72
|
Kelas
|
8
|
8
|
8
|
Guru
|
12
|
13
|
13
|
CIK UMADEVI A/P GOPAL, PENYELARAS HEM PKBP, KETUA JK BAHASA INGGERIS B.ED.(HONS) PENDIDIKAN KHAS, UKM, DIP. PENDIDIKAN |
PN JUNALITA BT HAMID, SETIAUSAHA KOKURIKULUM PKBP, KETUA JK SENI B.A.(HONS)PENTADBIRAN SOSIAL, UM, DIP. PENDIDIKAN |
PN SITI HAZAROTUL BT HASHIM, BENDAHARI PKBP, KETUA JK KH B.ED.(HONS) EARLY CHILDHOOD EDUCATION, UPSI |
PN FOO BEE YEN , PENYELIA TINGKATAN, KETUA JK MUZIK, SAINS B.A.ED.(HONS) EKONOMI, USM |
CIK LIM YAN SHIANG, SETIAUSAHA SUKAN PKBP, KETUA JK MATEMATIK ISM PENDIDIKAN KHAS DENGAN KEPUJIAN, UKM |
PN ROHAYU BT ALI, KETUA JK PENDIDIKAN ISLAM
ISM PENDIDIKAN KHAS DENGAN KEPUJIAN, USM
|
ROZIANA BT RAMDIN, KETUA JK SIVIK DAN KEWARGANEGARAAN B.HSc.(HONS), UIA, KPLI (PEND KHAS) |
EN. AHMAD SHAIROZI B.
AB. WAHAB, KETUA JK PERTANIAN ISM PENDIDIKAN KHAS DENGAN KEPUJIAN, UKM |
PN
RAHMAH BT HARON, KETUA JK BAHASA MALAYSIA ISM PENDIDIKAN KHAS DENGAN KEPUJIAN, USM , DIP PERGURUAN KHAS |
PN SITI FATIMAH BT MOHAMAD ANNUAR, KETUA JK ICT ISM TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI, KOLEJ DAN UNIVERSITI TEKNOLOGI DAN PENGURUSAN, DIP PENDIDIKAN KHAS |
CIK NUR AZIMAH BT
AHMAD@ ANUAR, KETUA JK PJK
ISM PENDIDIKAN KHAS DENGAN KEPUJIAN, USM, DIP PERGURUAN
|
No comments:
Post a Comment